Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

hye!dah masok jangan lupe follow and tinggalkan jejak.tak suke? angkat kaki then blahh,okei. maaf penggunaan 'aq' kepada yang lebih tua, bye :)

December 4, 2012



       Fuhhh ! at the end , dapat jugak update blog kesayangan nie :) oupss , sayangkah ? #ehh ! haruslah sayang . Blog nie jee lah tempat aku mengadu naseb aww . Korang ade ? Ooohh , mestilah ade kan :DD , Antara sebab musabab yang tak dapat dielakkan kerana dah lama tak update blog ialah ................ ASSIGNMENT yang gila bapak banyak tuhh -.- lama dah dapat task nie tapi biasa lah kan , nama pon student . Selagi belom sampai due date for submit assgnmt , memang tak bole nak siapkan lah kann ? Betol tak ? Jujor lah , memang betul ==' pastu kumpul kumpul sampai jadi gunung , sampai lecturer dah sound , baru lah terkedek kedek gerak buat keje tu . Ape sey jadi orang ? :DD
  Tengok atas tu , penat tau buat tak siap2 :'( . Tapi part aku dah siap lah :) cume kena gabungkan dengan coursemate aku punya part lah . Dah lah type in arabic kan , memang macam orang baru belajar pegang keyboard lah . Kalau bahasa melayu , lain cerita lah . Satu hari pon bole siap >.< cehh . Padahal same jee . Hahaha . Tapi forsure n very-very sure that in USIM , there have NO subject in BAHASA MALAYSIA hokeyhh --' kalau adapun untuk SEM 1 jee . Tapi untung lah kan , buat kerja in grouping . So makin mudah lah untuk bahagi-bahagi kan kerja . Ape guna ramai ramai tapi yang lain membuta ? Okey , fortunately they're very committed in their work :) syukur lah . Tapi nie baru satu subject , ade lagii 3 subject yang menanti untuk disiap kan . YA ALLAH ! Rabbi Yassir Wala Tuassir . Aminn :) InshaAllah boleh , kena rajin kan diri yang penting kan ? Jyeahhh , chaiyokk! Oohh , rindu nak tengok korea >.<  Takpe takpe , berkorban dulu , sobsobsobsob
  Eh dah tahu belom ? Aku dah upgrade lappy aku kepada WINDOW8 . Yipppi ! suke tau . Lawa pulak tuh . Area 3 weeks ago aku tukar and sekaligus upgrade my fon baby MINI 2 galaxy to Peter's Rom . Kasi smoothly cket movement nyee :) . Kawan aku yang buatkan , sungguh genius beliau >.< nak tengok contoh ? 

  How? nice bukan , Haha . Okey , theme for window8 nie boleh tukar tukar ekot suke haty korang lah . Yang penting kene pandai explore :) Aku pun belom habes explore lagi , cume sikit sikit jee . Tengah buzy kan , memang lah . Tunggu dah habis final nty lah :) Hahaa , lame sey nak tunggu final --' Boleh dapat 2 3 orang anak . Kahkahkah . Okey tipu jee >.<  btw , sabtu nie aku ade family day for my course ( SUNNAH & PENGURUSAN MAKLUMAT ) oohh , perlukah nak mention pasal nie ? Ahaha . Sukahaty aku lah , dah takde idea nak tulis ape lagikk :-P Okeyhlah byeee <3
*nota kaki* 
# eh , click pic utk tumbesaran tau ! :D
# henfon kini suda bersepah sepah sehingga tidak perasan ade text or call >.< 
(hidup bujang kan) 
Okeyh , tatatata !

Z-->PUBLISH 

 

No comments:

 
✮ This blog is belongs to me ✿ Alright reserve done by MISS BLOSSOM ✮