Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon
hye!dah masok jangan lupe follow and tinggalkan jejak.tak suke? angkat kaki then blahh,okei. maaf penggunaan 'aq' kepada yang lebih tua, bye :)

August 31, 2012

ENTRY BERGAMBAR : FIRST REUNION

 Hallu my peeps ! Ohh berdentam dentum bunyi mercun + bunga api kat luar sane tu . Biasalaa , sambut merdeka lah kate kan . Hm , kalau tak sambut pon .. MALAYSIA still merdeka right ? Korang still lagii sayang MALAYSIA kan ? So, duduk diam-diam kat rumah jewk (acecehh, bajet mcm aq tak pernah keluar sambut kat dataran pulak --') Oke whatever laa . Sementara tengah rajin giler nie , aq nak update cket pasal REUNION kiteowg untuk pertame-tamenye setelah lebih kurang tiga tahon or dua taon tak jumpe :') Teruje tak teruje tak ? Sob sob .. HAHA . Okey , biar laa gambar yang mencerita kan segala nya di BATU PAHAT , Johor ......
ini rumah nabella , raye dulu dekat rumah dye .
bell , zue , iema , kiera , titin , bibah , yana & yaya :)
Lepas ruma bell , teros gerak g BP Mall sebab nk berkumpul . 
ALWAYS TOGETHER ! so sweet :')
silaa jeless , plesss .


sampai jewk BP Mall , jumpe memberII yang lain .
Then ... snap-snap :)
opss , dah habes makan. 
biba , iema , bell , zue , azain :)
oii , gambar curikk . tga khusyuk tgok MOHABBATEIN
my bestiest fren -> bell 
my BFF also -> yana & yaya
OMG! snap lagiik.
Kami kawan baik . Jangan pk apeII :)

 Okeyh ! habis daa . Hm , rinduu nak jumpe lagi . Insyaallah next year kite buadd lagi oke . hehe . Semoga ukhuwah yang dibina terjalin hingga ke akhirnya . Sayang korang dunia akhirat :')


3 comments:

Lynn Damya said...

seronoknye berruenion~~~hehe :D

❀M!sz Zuhayra❀ said...

Hihi . memang puns .

dEdEQ dE wIshEs said...

BESHNYE REUNION .. KITE LAMBAT LAGI .. HEHE

 
✮ This blog is belongs to me ✿ Alright reserve done by MISS BLOSSOM ✮