Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

hye!dah masok jangan lupe follow and tinggalkan jejak.tak suke? angkat kaki then blahh,okei. maaf penggunaan 'aq' kepada yang lebih tua, bye :)

January 29, 2013

Di Mana Kita Sebenarnya ?

Holla there's followers and readers :) 

Satu hari nie habiskan masa dengan blogwalking jee . Sebab ? takde keje dah . Haha . Hey ! seronok tau BW blog orang . Haaa yelah . Korang punya blog lah . Siapa lagik kan :) 
  
See ! Tak sia-sia kan join segmen sana sini . Sebab boleh tambahkan bilangan follower . Tapi actually bukan itu yang aku nak , kalau setakat ramai follower tapi tak ramai yg jadi readers for our blog pon tak best kan ? So , dlm aku blogwalking tu , aku baca lah jugak apa yg ada dlm blog korang tu :) nice n interesting . Sebab ? aku suka membaca *sila tepuk tangan >.< hakikatnya ketika aku blogwalking blog korang kan , aku BW sambil dalam diri nie timbul rasa jelous gilaaa bapak seh . Haha sebab nya tengok blog korang semuanya cun comel belaka . Seriously aku jeles . hahaa . Yelah , aku tak mempunyai idea yg kreatif nk customize blog aku mcm korang . Ini jee yg aku mampu sepertimana korang tengok sendiri kan :') Tapi aku tetap bersyukur , Alhamdulillah .

Hmm , kalau aku nak komen sikit boleh tak ? Haha . Sikit jee :) bagi new bloggers lah kan , widget follower tu korang jangan lah letak bawah-bawah sgt . Penat aku nk scroll sampai bwh . Haha . Seriously aku cakap nie , jujur *  tapi takpe lah , ikut korang lah nak letak mana pun :) hehe. Pandai komen blog org blog sendiri pun takde lah elok sangat =P mintak maaf ye :) sekadar memberi pendapat jee (^_^) jangan marah kite taw . Kite sensetipp# hahaha !

 

RT @UstazAzharIdrus :  Melupakan seseorang yang telah memberikanmu banyak kenangan indah adalah perkara yang sangat sukar. Tapi jika itu yang terbaik, relakanlah. 

Seriously , i'm totally agree with that statement (cehh ! dah mcm ayat exam MUET) hahaa =P Tapi memang betul kan ? Kadang-kadang kita perlu utk melepaskan something that really meaningful sebab ianya tidak ditakdirkan utk kita :) Its so hard to accept but dont worry . There is something better for us soon :) Allah merancang sesuatu yang dikehendakiNya . Jika kita sedih terhadap sesuatu , ketika itu lah Allah hendak menguji kita . Ingat ! sejauh mana kita diuji , Allah tahu di mana tahap kemampuan kita untuk menghadapinya . So , sabar lah :) Allah Maha Mendengar , Allah Maha Mengetahui segalanya . Berdoa lah :')

#sesi muhasabah diri . Sila semak balik apa yg kita dah lakukan dlm hidup kita :)) 

pengalaman yg mengajar kita erti kehidupan (^_^) 

Assalamualaikum 


1 comment:

Izza Sakura said...

http://izza-sakura.blogspot.com/2013/01/segmen-2013.html jom join tau

 
✮ This blog is belongs to me ✿ Alright reserve done by MISS BLOSSOM ✮