Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

hye!dah masok jangan lupe follow and tinggalkan jejak.tak suke? angkat kaki then blahh,okei. maaf penggunaan 'aq' kepada yang lebih tua, bye :)

November 17, 2012

Love Story

16 NOVEMBER 2012
Birthday awak - Muhammad Asyraf Bin Muhammad Ali :)

12.02am - 17 NOV 
Seminggu lebih dah kan kite macam nie . Macam-macam benda saye fikir. Tapi saye rase awak lagi banyak fikir berbanding saye. Saye tahu itu :) Mungkin awak dah taknak bebankan otak awak untuk fikir pasal saye.  Okey, saye hormat keputusan awk tu walaupon sangat sangat sukar untuk saye terima semua tu. Perit sangat awak , dan saya tahu awak tahu itu :) sebab satu mase dulu saya pernah buat awk mcm tu kan . Mase tu saya memang tak fikir perasaan awak , sebab saya tak pernah lagi rase mcm tu . Dan sekarang . . . i think it is my turn :( Hmm , awak . Saya sedih sangat bile fikir bende nie semua . Kalau boleh nak sangat mase tu patah balek , rase mcm nak tebus semuanya . Tapi saya tau , takkan terjadi semua nie . Menyesal . Yess , itulah yang saya sedang lalui sekarang . Hurm , takde gunenye lagi kot nak menyesal sekarang nie kan . Takpe lah , its okey . Saya akan terimanya slow slow . Saya tau , saya bukan yang terbaik untuk awak . Dan awak pon bukan yang terbaik untuk saya . Sebab tu lah kita hanya ditakdirkan untuk sampai di sini jee . 

Dua tahun kita saling mengenali . Banyak dah benda yang saya tahu tentang awak , awak tahu tentang saye . Share mcm-mcm . Sikit-sikit saya kenal family awak dan awak pon same :) bahagia sangat bila fikir balek . Macam macam kita rancang untuk mase depan kita . Tapi nak buat mcm mane kan , untuk ketika ini .. Allah tidak mengizinkan lagi . Takpe , mungkin ada hikmahnya . Saya selalu cakap dekat awk kan , biarlah awak jadi lelaki yang terakhir dalam hidup saya meskipun awak tak dapat jadi yang pertama . 
12.58am - 17 NOV
Tetiba ada one misscall . ''MYNA NAZARI'' belom tido rupenye budak kecik nie . --> abaikan jap . Then , misscall lagi . Okey dah paham . Aq terus call then borak-borak + gelak-gelak dengar cerite sedey beliau .

1.24am - 17 NOV
Masih lagi belom boleh lelap kan mate . Teruskan untuk menaip sehingga benar-benar selesai . Mate terus melihat Huda yang sudah nyenyak atas katil -.- Ohh jeles ! nak tido sebenanye . Hm , awak . First time kite kenal , dekat FB kan . Mase tu kita hanya teman biase sebab saye ade pakwe dan awak pun ade makwe (ternyata curang sedikit ketika itu) Kita terus kawan dan kawan sampai lah masing masing stay single :) saye seronok bila ingat balek . TEMAN TAPI MESRA . Sehinggalah awak cakap nak stay serius dengan saye then saye pon terus terima sebab saya rase cukup kenal dengan awk ketika itu . Memang bahagia sangat bile bersama awak . Saye tak nafikan nye . Bergaduh ? Adat lah tu kan dalam perhubungan . Tapi awk sentiase mengalah dengan saya . Awak jee yang selalu bertolak ansur dengan saya . Saya akui saya memang ego dan sangat ego . Bak kata kawan baek saya '' kau nie ego mengalahkan Menara KLCC '' kata Bell . Tapi disebalik keegoan itu , saya tetap diri saya . Saya seronok awak pujok saya sebenanye . Memang nampak macam gedik tapi tidak . Manje lebih tepat :-P itulah saya . 

1.34am - masih 17 NOV 
Alhamdulillah , tidak lagi 18 nov :D Awak , ketika saya stay in relay , saye selalu fikir macam mane hidup single sebab saya sudah jarang single ( konon-konon hotstuff lah dulu ) Tapi saya tak fikir pon sampai habes bende tu . Kadang kadang saya fikir tak bosan ke orang tu stay single ? mungkin ketika itu saya lupa , alpa yang Allah sentiasa ade di sisi . Malahan malaikat maut juga sering memerhati . Jahil sungguh aq ketika itu :( dan pada satu saat ketika itu , saya pernah memilih untuk menjadi single . Then , awak yang memang cukup bersabar dengan saya terus merelakan walaupun saya tahu hati awak berat sungguh nak lepaskan saya . Tapi saya tetap dengan ego saya . Awak tetap terus pujuk pujuk dan pujuk sehingga satu saat awak benar benar pergi dari hidup saya . Tiada lagi kelibat misscall atau message dari awak . Agak terpaku juga , namun lebih jahat nya saya . Saya melayan orang lain :( dan cuba untuk melupakan awak .Tapi , takdir menentukan segalanya . Ternyata saya kembali mencari awak . Ketika itu baru saya sedar yang awak amat saya perlu kan . Dan , awak menerima saya kembali . Terima kasih awak :') dari itu saya berjanji akan menjaga hubungan kita sehingga laa . . . . .
1.46am - 17 NOV
Ketika ini saya amat amat rindukan awak :'( gosok gosok mate sekejap . Terase mengantok pulak -.- Dan selepas itu , hidup kita kembali bahagia . Saya berjanji utk tebus segala salah saya dengan awak . Saya dah taknak lepaskan awak kerana saya tahu awk juga berharga dan penting dalam hidup saya selain dari family dan kawan kawan . Dan sehinggalah satu hari itu , awak dah kurang layanan untuk saya . Jarang sangat awak message or contact saye . Takpe , saya kefahaman kerana awk dan saya berada di rumah . Masing masing buzy . Tapi semakin hari semakin kurang . Akhirnya pada malam itu , awak rela untuk melepaskan saya . Sukar untuk saya menerimanya , terlalu perit dan sakit yang baru kini saya rasakan . Awak tetap dengan pendirian awak untuk merelakan saya pergi dari hidup awak . Awak , saya sedih sangat sangat awak tahu tak ? di saat saya betul betul sayang kat awak , tetiba awak hilang dari hidup saya . Mungkin sudah ditakdirkan saya begitu . Saya tak dapat nak menahan air mata yang selama nie saya tahan akhirnya ia jatuh juga . Saye bersyukur sangat , di saat saya tiada lagi kekuatan , kawan kawan saya setia menemani saya . memujuk saya . dan menitiskan air mata bersama sama . Memang sangat sangat terharu . Intan , Huda , Lela dan Lisa :') terima kasih . Tak lupe kpd Nor dan Syida yang sudi memberi semangat :') saye tetap pergi ke kelas walaupun dlm hati nie tak siapa yg tahu betapa peritnye semua ini melainkan ALLAH yang maha mengetahui . Bengkak bengkak mate nie tau :(

2.13am - 17 NOV 
Semakin layu . Dalam pada saya take time , dan memberi mase juga untuk awak . Saya fikir lebih elok untuk saya fokus apa yg perlu dan berada di depan mate . Mungkin ini dugaan yang Allah beri atas kekhilafan saya terhadap-NYA . Saya telah mengabaikan DIA . Allahurabbi ! ampun kan aq :'( terima kasih jugak awak yang buat saya sedar semua ini . Kalau tidak , mungkin saya akan terus hanyut . Dan sebelum ini awak meminta untuk saya berubah dan InsyaAllah akan lakukan itu demi ALLAH . Saya minta awak doakan saya untuk terus istiqomah :) tetiba saya teringat tentang entry entry saya pernah buat untuk awak . Mungkin awak dah lupe tapi tidak saye kerana ini blog saye :-P sini dan sini  dan sini :) mungkin saya takkan remove entry nie kerana ianya satu kenangan untuk saya meskipun bukan untuk awak . Dan juga mungkin saya boleh tunjuk kpd anak anak saya tentang percintaan mamanya sewaktu muda remaja :-P Haha . Awak tahu tak kenangan itu hanya boleh tinggal kenangan dan takkan boleh dilupakan :) Terima kasih kerana meninggalkan kenangan itu untuk saya dan saya akan tetap mengenangkannya . Tengs for everything and insyaAllah we will meet fil JANNAH . bye dan selamat tinggal :')
* sorry for the long story :)


No comments:

 
✮ This blog is belongs to me ✿ Alright reserve done by MISS BLOSSOM ✮