Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

hye!dah masok jangan lupe follow and tinggalkan jejak.tak suke? angkat kaki then blahh,okei. maaf penggunaan 'aq' kepada yang lebih tua, bye :)

April 1, 2012

SWEET MEMO IN GUA TEMPURUNG

Photobucket

TOINKTOINK !!
Wahh. Lame kan tak update belog kesayangan aq nie. Buzy gilerr memanjang ,kalah PM yang
sedang membuat kertas kerje utk melanjutkan pelajaran beliau. HAHA.
Based on title, semalam aq ngn kengkawan aq sume pergi JELAJAH GUA TEMPURUNG kat 
GOPENG, Perak under USIM. Fuhh, jaoh perjalanan luas pemandangan. Ehh, tak-tak . Hehe.
 Perjalanan kami sejauh 4 jam. Kilometer brape aq tak taw lahh. Bukan kerje aq ukor jalan.
 HAHA.Paling best sebab kengkawan aq seramai 10 owg yg pergi. Mane tak best
 kan kalau jenjalan dgn kawan-kawan ^_^. Korang ade ? Takde kan. HAHA.

Memang penad + saket lah kan. Kepale aq boleh biol sey terhantok batu-batu atas kepale
dalam gua tuhh. Maklom lah tinggi aq kan tinggi ==' . HAHA. Bukan ape, owg sume
merangkak, aq sebok nk berdiri jugak. Bajet tak kene lah kan batu-batu tu. Kejap lagik tak 
perasan banyak gilerr batu. Dan akhirnye ... DISH !! adoii. Saket gile! Boleh bocor sey
kepale aq. Padan ler muke kan. Hm. Pastu kan , ekceli dalam mase kiteowg
merangkak-rangkak dlm air uh, rupe-rupenye ade ular sey. Tapi takde sape yg gtaw 
sampai lah kiteowg dah nak sampai luar gua , baruu lah ade bomba masok gi tangkap
ular tuhh. Beso giler kot an. Eeeii, geli + takott. Naseb baek sume student selamat. Alhamdulillah :)
Perjalanan dalam gua tuu selama 2 jam lebey. Lame tak ? Mmg adventure sangat2 lah. Meluncur 
kat batu-batu tuu. Mcm nk tercabot jantong aq. HIHI. Tapi seriously best gilerr. 
Nak tengok tak pic-pic kami ? Jap-jap.

 Ekceli nie pic last sekali. Tengok baju basah lencon .
 









Terserlah aq tak cukop inci =.=


Teruje kat dlm air .
Lepas gian maen air .

Baru sampai GUA TEMPURUNG
B4 masok gue .

Tunggu turn nk meluncur 





Agak menyeramkan. Tapi best :)




Sempat lagik kan .

Di mana jua berada camere tetap di sis :D
Takot nak masok >.<


jom jelajah gua tempurung


P/s : Sory arr . Entri too long . Serabot cket laa pic-pic nie coz
penad brjalan dlm gue nihh. 

2 comments:

aisyah humaira' said...

http://aisyahhumaira99.blogspot.com/2012/03/jom-jelajah-ke-gua-tempurung.html

kita sama2 pergi gua tempurung!saya pun usim jugak :)

❀M!sz Zuhayra❀ said...

Ohh. Heee. Tak sangke laaa :)

 
✮ This blog is belongs to me ✿ Alright reserve done by MISS BLOSSOM ✮