Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon
hye!dah masok jangan lupe follow and tinggalkan jejak.tak suke? angkat kaki then blahh,okei. maaf penggunaan 'aq' kepada yang lebih tua, bye :)

April 17, 2012

Adoi ! Buzy sangat ke ?

assalamualaikum ..

Hello peeps .. erm, setelah kembalinye diriku ke kampus, rutin dijalankan seperti sediakala. Always bz dengan asaiment yg entah kan bilerr nak siap. Maken hari makin banyak pulak rasenye. Haisssh. ashane nie? Sem lepas dah janji tanak postpone assigment. Tapi laen pule jadinye laa nie. Hm. Nak buat cmne kan. Dah namenye student, so always laa takde mase. Masenye dengan buku-buku or note jewk piraaahhhhh !! ..HAHA. Sampai kan, aq nie dah penat sgt pastu selesema la, nk demam la, batuk-batuk lah. Camne nk study cmtu? Tapi aq teroskan jugak taw. Demi menyiapkan segale keje yg ade.. Actually, takde pon niat nak post entri panjang-panjang. saje jewk nk post sebab nak menyatakan isi hati yang terlalu gembire sebab tetibe lecturer batalkan kelas...yeahhhh.. melonjak kegembiraan masing-masing. HAHA. Oke bye nak tido :)


jangan jadi cm aq dan jangan kacau aq. Haha :DD





No comments:

 
✮ This blog is belongs to me ✿ Alright reserve done by MISS BLOSSOM ✮