Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

hye!dah masok jangan lupe follow and tinggalkan jejak.tak suke? angkat kaki then blahh,okei. maaf penggunaan 'aq' kepada yang lebih tua, bye :)

January 19, 2015

First Entry on 2015


Hye korang ! hahahah :D amboi ceria betul. serious lah almost 1 years kot tak update blog nie. among of you mesti dah unfollow blog ni kan? :( sobsobsobsss ! hahaha. biasalah, aku study. cehhh hahah. so now, baru free nak jenguk blog nie. MasyaaAllah ! any notification baru aku tengok satni. Sorry² i im really busy before this. As i said, aku bz dgn study. Biasalah dah 4th year kaw ! dgn final year project, dgn asignment every week, dgn final project fuhh (T__T) dengar pon dah penat kan? apalagi aku yg face ni. HAHAHAH ! no² I tak mengeluh pon. Saje je nak bagitau uollss :P

So maybe lepas ni aku akan bergiat aktif. MAYBE lah. Not really sure hahaha. tengok pada kerajinan. lagi pon, banyak sebenarnya nak cerita. hahah iyelah kan dah tinggal berapa bulan dah. kumpul² cerita, boleh buat novel. ada yang nak sponsor tak? hahah :D tapi kali ni taknak cerita pepanjang. sbb i've no idea to story :( so just nak bagi teaser yang lepas ni aku akan aktif semula dalam dunia blog. Actually, pernah terfikir nak delete jea acc nie and retire as blogger. HAHAHA ! tapi bila fikir balik, nanti takde pulak tempat untuk aku bercerita instead of family or kengkawan. 

Babe! bulan 2 nanti aku dah start practical. So, any suggestion tak untuk aku prepare? im really nervous hahahah T__T donno why. sbb nak masuk alam pekerjaan kot. hahah. Macam lah before nie aku tak pernah kerja :P tapi kali ni kerja dalam office. So aura dia lain mcm. HAHAH ! mungkin jodoh ada kat sana kot kahkahakahhh :D okay lah dah start merepek. Nanti lah next entry aku kupas satu² apa yang aku buat dekat uni. Mesti tak sabar kan nak tahu? HAHAHAHA ! okay tak lah tu kan. takpe, aku memang suka perasan sesorang. kuikuii. okay bye ! #muahhhcikeddd



lanje selfie siket :D







No comments:

 
✮ This blog is belongs to me ✿ Alright reserve done by MISS BLOSSOM ✮