Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon
hye!dah masok jangan lupe follow and tinggalkan jejak.tak suke? angkat kaki then blahh,okei. maaf penggunaan 'aq' kepada yang lebih tua, bye :)

August 23, 2011

RAYE LAGIK !


Nak kad raye tuh ? Amek laa . HAHA .
Oi oi , korunk nak raye ke nak sambot merdeka ??
Kalau aq , nak raye . ^_^ HEHE .
Tapi same jewk . Kalau kite tak merdeka , kite tak
raye . Betol tak ?? iyekan je laa .
Takpe-takpe , kite jamak kan jewk 2 2 tuh . HAHA .

Taon nie kan aku raye dekat ruma atok
aku kat BENUT . Baru first time dlm edop aq raye kat cne .
Tak taw laa sambutan nye meriah ke tak .
Setiap taon aku raye kt ruma atok aq 
yg kat FELDA BUKIT BATU .
Taon nie parents aq buat culture shock pulak .
Yela kan , asyik raye kat KULAI jewk .
So , buad kelainan laa cket an . Tapi ,
tak taw la , meriah ke tak eikh mcm kat KULAI .
Harap-harap laa same . Kalau tak , mesti aku terkenang2 .
HAHA . Poyo la pulak aku nie . Mcm budak kecik pulak kn .
Tak sabar la nak raye . HAHA .
Kompem mcm kanak-kanak . Alaa, bukan dpt
duet raye pooonnn kann .
Hurm , oke laa . Nak ckp nie jewk sebenanye .
SELAMAT HARI RAYA . MAAF ZAHIR & BATIN .
Bubye ! Jumpe raye nty :)






3 comments:

owner : Lynn said...

zue, kampung awk kat kulai ke? kat mane? sy orang kulai gak..hehe kampung kat pasir raja.. :D

owner : Lynn said...

zue,kampung awk kat kulai ke? kat area mane? sy duk kulai..kmpung kat pasir raja..hehe :D

❀M!sz Zuhayra❀ said...

@owner : Lynn > yupp . kt Felda Bukit Batu . :)

 
✮ This blog is belongs to me ✿ Alright reserve done by MISS BLOSSOM ✮